Zwroty i reklamacje

1. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

Możecie Państwo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie zamówienia. Jeśli chcą Państwo zwrócić towar, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go na poniższy adres: bok@ladniepachnie.pl

odstąpienie od umowy

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację lub odstępując od umowy prosimy o odesłanie produktu i wypełnionego formularza wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, oraz kopią paragonu/faktury zakupu. Opakowania zwracanych produktów muszą być nienaruszone, a sam produkt nie może być używany. 

3. Koszty

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu. Zwrot płatności otrzymanych od Klienta następuje niezwłocznie po otrzymaniu rzeczy z powrotem, jednak nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi koszty towarów oraz koszt ich dostawy (wg. najtańszej dostępnej opcji) o ile klient koszt dostawy poniósł w momencie zakupu. 
Zwracający ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania zwracanych produktów do Sprzedawcy). 

4. Składanie reklamacji

Jeśli chcą Państwo zareklamować towar, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go na poniższy adres: bok@ladniepachnie.pl

formularz reklamacji

5. Wysyłka

Produkt należy wysłać na adres:

Ładnie Pachnie Anna Pakulska

ul. Odrzańska 24 - 29.lok.1, 50 - 114 Wrocław

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
facebook
Sklep internetowy Shoper.pl